سجده عشق
سروده های عاشقانه
(اشعار, متن, دوبیتی, خاطره, داستان,پیام و عکس های عاشقانه)
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: :: نويسنده : رومینا زاهد

 

من هستم و تو هستی و یک فاصله بین ما

 من تنها هستم و عاشق هستم و دلتنگ یار

من هستم و تو هستی و یک فاصله بین ما

 من تنها هستم و عاشق هستم و دلتنگ یار

 لحظه هایی بود که هر گاه دلتنگت میشدم کار من اشک ریختن بود و غصه خوردن

 مدتیست که دیگر دلتنگت نمیشوم ، بر سر سجاده عشق سجده میکنم و تو را دعا میکنم.

 با خدا راز و نیاز میکنم

 آخر سر یک سجاده خیس به جا می ماند و یک دل خالی از درد و دلتنگی.

 کار من شب و روز راز و نیاز با خداست ، دو چشم خیس و  یک دل خالی از درد سهم من از دیدار با اوست.

 سجده میکنم در برابر او که ما را یاری میدهد ، و روزی ما را به هم خواهد رساند .

 من که امیدوارم به فرداهای با تو بودن ، تو نیز با امیدواری من امید داشته باش به خدای خویش.

 من هستم و روز و شب راز و نیاز با خدا ، یک دل پر از راز هست و تو هستی که تنها نیاز منی.

 بعد از ذکر کلام خدا ، نام مقدس تو را زمزمه میکنم ، برای خدا ، برای دلم.

 ما را به هم برسان ای بخشنده ترین ، ای مهربانترین.

 ما تنها امیدمان تویی ، تنها تویی که میتوانی خوشبختیمان را تضمین کنی.

 عشق ما پاک است ، قبله ما مقدس است ، این زیباترین لحظه عاشقیست.

 وقتی درد دلم را با خدای خویش در میان میگذارم ، احساس آرامش میکنم ، احساس میکنم او که تنهاست درد مرا میفهمد و میداند که من چه آرزویی را در دل دارم.

 کار من شب و روز دعاست ، به خدا عشق ما بی ریاست.

 عشق ما مقدس است ، خدا با ماست ، همین برای من و تو بس است.

 سجده میکنم در برابر او ، دعا میکنم تو را ، و میگویم راز دلم را با او و از او میخواهم که مرا به تنها آرزویم که رسیدن به تو است برساند 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



bahar22

كد پرواز پرندگان

كد عكس تصادفی

.

.





تعبیر خواب آنلاین

فال امروز