عاشقم
سروده های عاشقانه
(اشعار, متن, دوبیتی, خاطره, داستان,پیام و عکس های عاشقانه)
یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, :: :: نويسنده : رومینا زاهد

 


تو شکوفه ای در کویر دلم هستی

 تنها یار و همدم و زندگی ام هستی،

 چه بخواهی ، چه نخواهی تا ابد در قلب من هستی.

تو شکوفه ای در کویر دلم هستی

 تنها یار و همدم و زندگی ام هستی،

 چه بخواهی ، چه نخواهی تا ابد در قلب من هستی.

 دوستت دارم ، به خدا تنها تو را دارم ،

 عاشق توام ، دیوانه آن نگاه پر مهر توام.

 تو برایم بهترین هستی ، دنیا را نمیخواهم ، تو زندگی من هستی

 بیا در آغوشم ، بگذار تو را ببوسم ، میخواهم در گرمی آغوشت بسوزم.

 به من نگاه کن ، بگذار تا میتوانم تو را ببینم ، آنقدر ببینم تا از شوق دیدنت بمیرم.

 بگذار دستانت را بگیرم ، تا آرام بگیرم از اینکه تو عشقمی و من عاشقترینم.

 تو مال منی عزیزم ، این رویا نیست ای بهترینم ،

 این را به خاطر بسپار که تا ابد در قلب منی نازنینم.

 این فریادیست از سوی قلب من، دوستت دارم عشق من ،

 این احساسیت از سوی قلب من ، همیشه بدان که تا ابد نه من بی تو هستم نه تو بی من!

 ستاره ای هستی همیشه درخشان ،

 جایگاه تو بالاتر از آسمان ،

 قسم به عشق پاکمان ،

 عاشقت میمانم تا پای جان.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



bahar22

كد پرواز پرندگان

كد عكس تصادفی

.

.





تعبیر خواب آنلاین

فال امروز