رویای من
سروده های عاشقانه
(اشعار, متن, دوبیتی, خاطره, داستان,پیام و عکس های عاشقانه)
دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: :: نويسنده : رومینا زاهد

 

دیدنت در خواب نیز برایم شیرین است

 دیدنت در رویاها برایم دلنشین است.

دیدنت در خواب نیز برایم شیرین است

 دیدنت در رویاها برایم دلنشین است.

 تو در رویاهای منی

 تو شبها در آسمان تاریک دلم ، ماه منی

 دیدنت در خواب آغاز یک روز زیباست

 به عشقت میگذارنم روزها و شبها را

 تا بیاید لحظه ای که شب و روز در کنارت باشم

 تو خوابی و من در آغوشت باشم

 تو از خواب بیدار میشوی و من نظاره گر آن روی ماهت باشم

 تمام رویاها و تمام لحظه های زندگی ام پر شده از رازهای شیرین عشق تو

 این راز آغازیست برای دلتنگی ات ، آوازیست برای تو را خواندن ، پروازیست برای به سوی تو آمدن

 تا بیاید لحظه ای که تو را از دور دستها ببینم و از شوق در آغوش کشیدنت بالهایم را با عشق به پرواز درآورم

 آنقدر بال بزنم تا لحظه ها را از دست ندهم

 تو بر روی ابرها نشسته ای و من در لا به لای ابرها چهره درخشانت را میبینم

 ابرها را کنار میزنم و به سوی تو می آیم

 این لحظه چقدر زیباست!

 دیدنت در خواب نیز برایم شیرین است

 دیدنت در رویاها برایم دلنشین است

 عشق من به تو یک عشق آتشین است

 

 میسوزم در آتش عشقت و خاکستر میشوم تا باور کنی چقدر دوستت دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:51---11 آبان 1390
سلام خدمت شما وبلاگ جالب و زیبایی دارید شاد باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



bahar22

كد پرواز پرندگان

كد عكس تصادفی

.

.





تعبیر خواب آنلاین

فال امروز